Läger med rörlig trähäst!

 I helgen har det varit läger i Hamre med en rörlig trähäst. Vi var supertaggade på att leka runt på den(iaf jag) och det var mycket enklare än att köra på häst, enligt mig iaf. Voltigörerna som var där var: en från uppsala, en från sala, tre från hamre, två från hässleholm och restan var finskar.
 
Det var väldigt roligt att träna för dom olika tränarna Gero, Johan och Linda. Vi fick mycket hjälp och har lite nya styrkeövningar som var väldigt bra för fana och vi har bestämt att vi ska bli bättre på att stå på händer.
 
Lite bilder ;)
Jag(Emmy) i axelstående↑
Malin i axelstående↓
 
Jag(Emmy) till höger, Ebba i mitten och Joanna(från uppsala) till vänster↓
 
Jag och Malin↓
 
Jag och Joanna↓
 
Jag och Joanna igen ;)↓
 
Malin och Ebba:)↓
Malin och Ebba↑
 
↓Från vänster: Joanna(Uppsala), Venla(Finsk), Heta(Finsk), Jag(Stockholm, Malin(Stockholm), Ebba(stockholm)
 
 
 
 
 
 
 
 

Postat av: Inte Elsa

Hej Emmy du är dålig på att hålla mobiler. Du slår ner min mobil >:( :@

2014-03-03 @ 10:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu