Trähästtävling i östhammar!

 
Opppsie woppsie, vi har varit lite sega med uppdateringen här på bloggen men duktig Emmy skrev i lördags detta inlägg om trähästtävlingen som ägde rum för nu nästan två veckor sen. Väldigt synd att jag som skulle lägga till bilder inte gjort det men aja här är inlägget och bilderna:
 
 
Förra helgen var det som sagt tävling i Östhammar, vi startade i fyra olika klasser sammanlagt: Lättklass, indivuellt, pas de deux och såklart lag(juniorlag). Vi vann med laget vilket var superkul, Cajsa och Jag(Emmy) tävlade i pas de deux och kom tvåa, Cajsa vann som individuell junior och Malin kom tvåa som individuell junior och två startade lättklassen och kom 6:a. Jag tyckte alla gjorde en bra insats och jag var iaf väääldigt trött efteråt! ;)
 
 
Från lagküren:
 
Från de induviduella kürerna:
 
Ella som showkürsdomare samt med ett superrufs till hår ;)
 
Lite skoj i omklädningsrummet ;)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu