Tävling i Uppsala

Igår var det tävling i Uppsala, den sista hästtävlingen för denna termin. Vilket är lite sorgligt :'(
 
Raulon gick jättebra! Jag tyckte att det inte gick så bra för mig, jag fick inte den här bra känslan man brukar få efter man sprungit ut ifrån volten... :/ Men jag tyckte att dom anda gjorde bra ifrån sig! Med tanke på att Malin och Matilda bara kört sin kür en gång så tyckte jag dom gjorde extra bra ifrån sig ;)
 
Nästa vecka är den sista hästträningen (troligtvis) för oss på ett tag, det är också lite sorgligt :'( 
 
Malin kom 3:a med poängen 5,262, Matilda kom 2:a med poängen 5,345, Cajsa kom 3:a med poängen 5,564 och jag(Emmy) kom 2.a med poängen 5,767
 

Malin och Matilda :)
 
 
Cajsa, jag och Denise :) 
 
//Emmy


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu