Onsdags träning

 I onsdags var det träning för både nybörjarna(dom små) och oss andra. Vanligtvis brukar vi springa och köra intervaller i ca 40 min, men idag var vi inne med dom små och körde olika boll-lekar, vilket var väldigt roligt både för oss och dom små. Efter så körde vi stora flickis på tjockmatta och efter det stretchade vi, ganska chill träning alltså. På lördag är det träning på häst, vilket blir den sista hästträningen innan tävlingen som är i uppsala om någon vecka, några av oss har inte kört küren på Raulon än, men det ska nog gå bra iaf.
 
Förra veckan var det som sagt tävling i Hamre då jag(Emmy) och Cajsa tävlade, vilket slutade som så att Cajsa kom 4:a med poängen 5,950 och Jag(Emmy) kom 2:a med poängen 6,302. Vi är nöjda och glada, dock tyckte jag att jag kunde gjort grunden bättre!
 
Här kommer lite filmer ifrån olika träningar :)
 
Matilda ;) 
 
 
Malin skulle göra volt... då det blev lite fel i tankarna ett antal gånger ;P men efter några gånger klarade hon det :D dock har jag ingen film på det :(
 
 
//Emmy
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu