Dagens träning

Idag hade vi som vanligt träning och jag (Ebba), Malin och Emmy var där. Malin hade kommit på att vi skulle ha som en träningsbok med dels styrka, uppvärmning, stretching och liknande och dels mål vilket jag tyckte var en väldigt bra idé!
 
Det här fina hjärtat såg jag och Malin påväg till träningen idag. :)
 
Malin hade gjort en ny fin "skylt" till trähästen!
 
Malin mitt uppe i en sving.
 
Emmy gör en fin fana. :)
 
Malin gör ett axelstående.
Malin igen. :)
Emmy uppdaterar nog imorgon med lite film från träningen, så titta in här då!
 
//Ebba
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu