2-manna träning

Idag var det bara jag och Cajsa på träningen men vi gjorde det bästa utav situationen. Cajsa hjälpte mig med volter och mjukis bakåt medans jag hjälpte henne med att sätta ihop en individuell kür till trähästräningen. Kan väl säga att Cajsa lyckades bäst med sina missions då jag under den bara första halvtimmen av träningen lyckades göra mina bästa volter någonsin (standarden på mina har volter har förut varit antingen flygande ekorren elr kraschlandning) dessutom lyckades jag helt utan hjälp göra en mjukis bakåt vilket aldrig hänt förut :D Vi kom faktiskt också ganska långt på Cajsas kür så det blev trots urusel närvaro en mycket lyckad träning för oss båda :) Imorgon får vi hoppas att våra lagkamrater tillfrisknat så vi iaf blir fler än två!
 
 
Lyssnar ni noga hör ni hur duktig Cajsa är på att ge beröm och kan lugnt säga att hon skulle äga skiten ur alla som lärare ;)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu