Bästa dagen på veckan

Hej!
Idag så hoppade jag in för Molle som är Lag 2's nya tränare. Jag är inte helt kry än, så det passade mig bra att inte träna själv. Filippa, Clara och Clara var på träningen. Jag misstänker att de andra var på väg hem från sportlovsresor. Cajsa ville träna lite med oss också, så hon tränade lite extra idag. ;) Vi gjorde lite styrka och stretch på marken och på trähästen tränade vi kür. Cajsa och Clara S fick hitta på en egen två-kür som de visade upp sen. Samma sak gjorde även Clara H och Filippa. De var väldigt kreativa och duktiga, så det var kul att titta på. :D Efter det började vi prata lite om den kommande trähästtävlingen, som är i Östhammar den 24 mars. Plötsligt sprakade det med idéer och vi spånade på både eventuella pas de deux och individuella kürer. Spännande spännande... ;)
Godnatt på er!
//Siri
Clara S och jag för ett tag sen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu