Kort men uppfinningsrik

Igår fick jag hjälp av några ur lag 1 med att få av Alec utrustningen. Malin fick det ärofyllda uppdraget att ta in padd, dyna och gjord i vårt nya förråd.

Vi har en träbjälke ganska högt upp som är provisorisk hängare för några av gjordarna. Och jag är ganska kort. Och dessutom den som oftast tar ner Alecs gjord på träningarna.
Så Malin la gjorden på dynan/padden (den där stora saken som jag alltid blandar ihop med den lite mindre saken) på en låda istället. Så när jag kom in med linan så kommenterade jag att gjorden ska hänga på bjälken. Varpå Malin undrade hur jag då skulle få ner den.
Jaaa du... Som alla andra träningar genom att klättra på den utrustning som är klättervänlig (hittills är trähästen, och låda+satsbräda godkända för klättring, men jag ser framemot att utöka listan ;) )

Men styrelsen har sagt att de ska ordna bättre hängare, och att en ska vara anpassad till mig. Alla andra tycker ju att bjälken är i perfekt höjd så det är bra att jag finns så att det finns lite att fixa med ;)


/Erika

(här hade jag tänkt lägga in en bild för att visa hur kort jag är, men jag hittade ingen bra. Kanske Johanna S ska visa bilden på mig och Alec brevid Johanna och Raulon?)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu