Tisdagsträning med rosett

I tisdags när jag kom farande till stallet, gjort iordning allt inför träningen, flyttat runt hästar och till slut skulle ta in Alec så hängde han vid grinden med en rosa rosett i luggen. Supersöt!

Och det var nästan som tävling med nerverna på utsidan, men ändå den goa Alec vi är vana vid. När Chloe gjorde sin kür (stjärnan) stannade han upp, övertygad om att Chloe var på väg att ramla av - vi får helt enkelt jobba vidare med det där att voltigörerna hänger på massa konstiga sätt ;)

Alec med rosett
Jag som är så oerhört konstnärlig tycker det är lite snyggare när bilden ligger på sidan, och det är inte alls för att jag inte vet hur jag ska rotera den, okej?


/Erika

Postat av: Siri

Haha du e för skön Erika! Då är vi två som kör med bilder lite på sniskan haha. ;D

2011-11-24 @ 15:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu