Julklappstips

God förmiddag!
Jag sitter i min säng tillsammans med min katt My och chillar lite. My ligger och spinner och tycker att livet är ganska härligt. Det tycker jag med. :) Idag ska jag inte till stallet, men snart så ska jag åka med mamma till Stockholm Ridsport. Det är en ridsportbutik i Upplands Väsby, som säljer det mesta för ryttare och häst. Jag tror inte att man behöver vara särskilt "hästig" av sig för att hitta något där, för de säljer snygga jackor och mössor som man lika gärna kan använda till vardags. Eller hur Matilda? ;) Ett tips till dig som har julklappar kvar att handla - åk dit! De har rea på olika varor varje dag i december. Nu ska jag dra till bussen i alla fall.
Vi ses!
// Siri


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu