Söndagsträning!

Idag var Emmy, Cajsa, Ebba och jag först i Uppsala och tränade på Raulon och sedan åkte vi direkt till Gröndal för ytterligare 2 timmars träning :)
 
 
 
 
 
 
 
//Malin
 
 
 
 

Postat av: Maria

Hej, jag undrar om ni håller till i Stockholm? Jag skulle vilja komma i kontakt med någon i Stockholm som håller på med voltige. Jag hittade inga kontaktuppgifter på er sida, skulle ni vilja maila mig.
Vänliga hälsningar
Maria

Svar: Hej, jadå vi håller till i Stockholm och för att vara mer exakt ute i Rotebro. Oss får du tag på genom att mejla [email protected] :) Mvh Malin
None None

2013-09-25 @ 10:42:37
URL: http://vimeddjur.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu