Nu taggar vi också SM/NM!


Nu äntligen har vi lyckats hitta häst till mig, Malin och Cajsa! Tack vare Malin från Roslagen, hon har nämligen fixat häst till oss alla! En dansk häst till mig vid namn La Boheme eg och Malin & Cajsa ska starta på Baron från Hamre. Stort tack till Malin! 
 
Eftersom Cajsa och Malin ska starta på Baron åkte vi till Hamre och hade en träning, jag tror att alla börjar få SM/NM-feeling! Eftersom vi skulle vara i Hamre 8:30 åkte vi från Stockholm ca 6:00, eftersom vi skulle hämta Malin (från Roslagen) i Uppsala. 
 
Här kommer lite bilder från idag :)
 
 
 
 Malin
 
Cajsa
 
Baron och Malin på promenad efter träningen :)
 
Trött Baron och glad Malin :D
 
Vi hälsade även lite på shettisarna såklart!
 
Extremt söta var dom!
 
 
 
 
 
 Stort tack till Hamre för att Malin & Cajsa fick komma och träna! 
 
Om 4 dagar är vi påväg till SM & NM, tagga!
 
/ Emmy
 
 

Postat av: Maria

Hej!
Vem som ska gå till SM voltige från Stockholm på söndag?

2014-09-14 @ 19:51:13
Postat av: Malin, Roslagen

Det är ingen fara! Hjälper mer än gärna till, bara roligt ju! :D

2014-09-14 @ 21:07:01
URL: http://roslagensvoltige.se
Postat av: Maria

Ska någon gå att se tävlingen SM från Stockholm City? Jag vill verkligen gå på en lördag eller söndag, men jag vet inte hur man får till Hamre Ridklubb. Hoppas på hjälp.

2014-09-15 @ 10:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu