Måndagsträning... Igen

Hej hej! Idag körde vi på ganska bra vad jag tyckte, Matilda som var lite sjuk tränade oss. Vilket ledde till att vi körde mycket mage! Det tog aldrig slut kändes det som, men bra är det. Stretch, flumm & grund och lite kür blev det också. Det är snart tävling i Uppsala och vi som ska tävla är Matilda, Malin, Cajsa och Jag (Emmy) vi ska köra på lillkillen Raulon ;). Vi kör individuellt men vi springer in tillsammans o.s.v. så det kommer ju bli nästan samma känsla som att köra lag. Här kommer lite bilder :)

Cajsa och jag stretchade och körde handstående, SAMTIDIGT ;)

Med lite hjälp klarade vi även en Laura-sandwich, snart kommer väll en bild utan pass... Och trähäst ;)

Malin i split, dock hade hon rosa tights så det syns inte så jättebra :(

Jag i split, då jag kände mig lite extra vig just denna dag ;)


/Emmy







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu