Linnea!

Idag är det Neas dag! Grattis Grattis!
 
Nea och Triton i Hallsta 2011 ;)
 
Hade med mig kameran igår på träningen och tänkte ta med den idag också så det kommer troligtvis ett litet inlägg med inom en snar framtid :)
 
 

Postat av: nea

Ååå tackar så mycket!
Vad glad jag blir :D
Kram

2013-12-17 @ 07:16:25
Postat av: CARINA WIDE

Bästa Linnea!

Tack för MYCKET spännande, händelserik och rolig lektion igår på Stridsby Gård!
Vore riktigt kul att se dig i ett Voltigenummer :-) Och vad tror du... jag med min fantastiskt balans (ironisk) borde väl klara lite handstående och volter i galopp!? ;-)

Med vänlig hälsning
Carina

2014-07-28 @ 16:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu