Uppsala!

Idag var vi i Uppsala för att träna lite på Raulon. Det var jättekul att få köra på häst men lite ringrostiga var vi nog alla eftersom vi inte tränat på häst sen i oktober. Träningen började däremot inte så bra då Filippa for rakt in i väggen efter antal busbockningar från Raulons sida men som tur var fick hon inga allvarliga skador. Vi andra fortsatte sedan träningen medan stackars Filippa fick sitta och kolla på. Efter passet och när Raulon stog i hagen igen satte vi oss i solen och åt lunch och Matilda bjöd på choklad :)
 
 
Superkul att få träffa Raulon igen! Sötare och snällare häst får man ju leta efter :)
 
Jag visar mitt fina rosa plåster jag fick efter lite närkontakt med trähästen ;)
 
Gissa vem som fick belöning efter träningen!
 
Hela gänget! Från vänster Ebba, Cajsa, Matilda, Emmy, Jag (Malin) & Filippa :)
 
Emmy & Cajsa ;P
 
Fina tussilagos!
 
Fina tjejer ;)
  
 
Vi körde lite lyft :)
 
 
 
 
Kram Kram
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu