Hamre tävling

Igår var det tävling i Hamre. Jag, Cajsa och en tjej från uppsala startade då på lillkillen Raulon. Det var lite strul med musiken kvällen innnan då jag inte kunde bränna, men det löste sig på så sätt att vi fick köra till låtar från våran träningsskiva, men det funkade lika bra. Lite jobbigt var att man inte fick veta poängen/resultatet förren tills prisutdelningen, då jag inte riktigt hörde poängen så den får ni reda på i något senare inlägg. Här har ni iaf filmen på oss, Cajsa i svart dräkt, Denise i Rosa dräkt och jag i lila dräkt :)
 
 
 
//Emmy


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu