Ordförandebrev mars

Hej allesammans!

I helgen var vi på trähästtävling i Östhammar!
Jag måste säga att jag är väldigt stolt och glad över att vara medlem i Stockholm Voltigeförening efter att ha sett våra voltigörer i aktion den här helgen!

Lag 1, Lag 2 och Lag 3 kom 2:a  i sina respektive klasser
- och det var fler än två deltagare i dessa klasser ;) !

Cajsa kom 3:a individuellt i sin klass.
Clara S och Viggo debuterade i individuell klass och var jätteduktiga!

Emmy och Cajsa kom 2:a i Pas de deux och Clara H och
Filippa kom 4:a i samma klass, bra jobbat!

Intrycket var att vi alla, voltigörer, arrangörer, föräldrar och övrig publik hade väldigt roligt och trevligt. Extra trevligt att Johanna och Siri hade satt ihop musik som passade till rörelserna (och så att arrangörerna slapp byta skiva hela tiden mitt i programmet för laget eller voltigören).

Jag ser verkligen fram emot nästa tävling!

Vårhälsningar Kari

Cajsa, Viggo och Clara S hälsar på domaren.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu