Tuesday night

Hejsan!
Jag tänkte skriva om dagens träning, men Erika hann visst före mig. ;) Idag var vi ju, som Erika skrev, ganska få på grund av att många var sjuka. Jag var halvkrasslig, men lät inte det stoppa mig. Lag 1 och lag 3 tränade lite tillsammans idag. Amanda och Viggo var så duktiga och hängde med jättebra på uppvärmningsschemat som Lag 1 har. Efter det så tränade Amanda, Viggo och jag på att göra fana på marken. Både arm och ben skulle det sträckas på nu. Tidigare så har Amanda bara gjort lättklass-fana (utan arm) så hon blev så glad när hon fick göra en "riktig fana". Amanda var väl förberedd, för hon har tränat på detta på sin trähästdelfin så det gick galant. På Alec fick de sedan träna på grundövningarna som individuella miniorer gör när de tävlar. Det gjorde de riktigt bra! Sen så gick vi bort till mattorna och tränade på kullerbyttor och hjulningar. När vi gjort det så gjorde vi övningar på marken som förberedning för upphopp i galopp. Viggo fick gå lite tidigare från träningen idag, så då var det bara Amanda och jag kvar. Amanda fick bland annat göra en liten individuell kür i skritt.
Nu ska jag sova. God natt!
// Siri


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu