Gymnastikträning

Hallå!
Idag är det onsdag och det betyder att det har varit gymnastikträning för Lag 2 och Lag 3. Vi började med att spela fotboll som uppvärmning. Fotboll med twist, för vi hoppade på ett ben, hoppade jämnfota och rörde oss på lite olika sätt och vis. Viggo och jag (Siri) vann över Anna och Filippa med 7-6! :)
Sedan hade vi styrketräning. Övningarna var mest inriktade på bål- och armstyrka. Vi kände att det behövdes! ;)
Efter styrketräningen tog i ut trähästen och övade på olika upphopp. Det var ett roligt träningspass och jag längtar till nästa träning! :D Här nedan får ni några bilder från träningen.
// Siri
Anna och Filippa.

Jag och Viggo (med ett ny sorts fanalyft).

Anna, Filippa, Viggo och jag gör en sorts armhävning.

Anna, Filippa och jag gör hängande rygglyft.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu