Lots of Love

Hejsan!
Jag kände att det var dags att skriva ett inlägg om dig. Ja, det är just dig jag menar! Du som har en dotter eller en son eller kanske är det ditt barnbarn som sysslar med voltige. Jag menar såklart er föräldrar! Utan er hade vi inte kunnat ha så här kul. Tack för att ni finns och hjälper till när det behövs! Tack för att ni skjutsar, betalar, står i kalla ridhus, hejar på oss, tvättar efter tävlingar, krattar, mockar, kör hästar, bakar, syr och all möjligt annat. Nästa gång ni sitter i bilen och väntar på ert voltigebarn (som kanske inte alltid har lika bråttom hem som du), då kan ni tänka på vilken insats ni gör för att vi ska kunna syssla med det roligaste vi vet och att vi är tacksamma!
Hälsningar Siri

Kommentera med ett ♥ om du håller med mig och vill tacka föräldrarna!

En liten bild på min mamma och vår älskade häst.
Tack mamma för att du är lika hästgalen som jag!

Postat av: Anonym

<3

2011-12-16 @ 22:36:17
Postat av: Kari

♥ till min mamma och pappa.

2011-12-16 @ 22:37:48
Postat av: Anonym

<3

2011-12-17 @ 10:38:04
Postat av: Carina

<3 ¤ <3

2011-12-17 @ 19:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu