Julbak med Lag 2

Hej!
I lördags bakade vi i Lag 2 hemma hos mig. Tyvärr kunde inte Filippa, Anna och Johanna komma. Clara S och Clara H var där i alla fall och jag (Siri) såklart. Vi bakade lussebullar och pepparkakor, medan vi lyssnade på julmusik. Det var mysigt värre! Det vi bakade ska säljas på Luciashowen på tisdag. Clara S hade aldrig bakat varken pepparkakor eller lussebullar förut, så det var lite extra roligt. :) Vi fotade en del under eftermiddagen, så här får ni se lite bilder!
Kram
// Siri
Clara S

Jag med mjöl på näsan..

Clara H




Clarorna :)







Pippi Långstrump & Lilla Gubben


Clara Långstrump! ;)






Ljus som doftar kanel som jag fick av Clara S :)

Clara med mina fina grytvantar!



Stockholm Voltige-pepparkaka i mitten :)

Fiiika!
 
Fotografer:
Clara H, Siri och Kari.
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu