Årets sista träning

Nyss kom jag hem från 2011s sista voltigeträning för mig och Alec.

Och vilket år vi haft tillsammans med lag 3!
Det känns som om Alec och jag har tränat tillsammans superlänge men vi firar ett år ihop i februari.
Vi har verkligen utvecklats tillsammans. Jag älskar att kunna se resultat och när Alec klarar upphopp i galopp av lag 1 så blir jag stolt. När vi började tvärnitade han så fort någon skulle upp eller av. <3
Idag när Viggo mest satt utanför Alec så såg Alec lite frågande ut men fortsatte vidare = stolt och nöjd linförare!


Nu blir det välförtjänt vila från voltigen för mig och Alec så ses vi nästa år!

Han var rätt så avundsjuk över att jag fick en julklapp av klubben. Jag förstår honom, vem vill inte ha en superstor chokladtomte efter träning?

/Erika


Postat av: Siri

Det är så kul att se er utveckling tillsammans! Ni var så duktiga idag. :D God jul!

2011-12-20 @ 23:52:56
Postat av: Carina

Tack för en jättefin termin med mycket slit, träning och leriga hästar. Må chokladtomten smaka bra och lycka till med lottskrapet :)

GOD JUL

Carina, ordf.

2011-12-21 @ 08:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu