Uppstartsläger

Hej!
Jag som skriver detta inlägg heter Siri och jag är med i Lag 2. På tisdagarna tränar jag Lag 3, som har hästen Alec. Erika heter Alecs linförare och vi två ser fram emot en rolig höst. Jag planerar att skriva en liten presentation om både Lag 3 och Alec, så ni får hålla utkik. ;) I helgen har vi uppstartsläger för samtliga voltigörer och jag ska vara med och träna, men också träna andra. I morgon ska jag rida Alec också. Det blir kul, för jag har bara ridit honom en gång förut. :) Jag ska försöka att fota så mycket jag kan på lägret, så att ni får se många fina bilder på oss sen på bloggen!
Puss & Kram
// Siri
2011-06-07
Bild på mig från terminsavslutningen i juni.
Foto av Tone.

Postat av: Erika

Vem har sagt att jag ser fram emot hösten? ;) haha jag längtar till uppstarten imorrn och ta hand om vårt lilla mumintroll!

Kram

2011-08-19 @ 18:55:49
Postat av: Siri

Haha ;p

2011-08-19 @ 22:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu